תוכנה לניהול משימות

תוכנה לניהול משימותתוכנות לניהול משימות משמשות עסקים, חברות ומשרדים רבים, לצורך בקרה ומעקב על משימות וביצועם, ניהול פרוייקטים, ניהול דרישות מספקים, ניהול דרישות לקוחות ועוד.
בשוק התוכנות קיימים מספר פתרונות תוכנה לניהול משימות, חלקן כחלק מפתרון כולל לניהול המשרד וחלקן כפתרון יעודי לניהול משימות בעסק.
כל מי שעבד אי פעם בארגון סביר שנתקל בתופעה של סיכומי דיון עם החלטות שבסופו של דבר אף אחד לא מבצע אותן, וזאת משום שאין בקרה על ביצועם - תוכנת ניהול משימות יכולה בהחלט להוות פתרון לבעיה נפוצה זו, דוגמא זו היא רק אחת ממגוון השימושים הרב המאופשרים ע"י תוכנת ניהול משימות לעסקים.
 
 
להלן תוכנת ניהול משימות נבחרת:
 

תוכנה לניהול משימות

Time Maker - תוכנה לבקרה ושליטה אחר משימות ופרוייקטים בעסק

טיים מייקר הינה מערכת לניהול, בקרה ושליטה אחר משימות ופרוייקטים בארגון. המערכת מאפשרת לנהל מספר בלתי מוגבל של משימות ופרוייקטים, מאפשרת יצירת קשרים והתניות בין המשימות השונות, מעקב אחר המשימות באמצעות גאנט, כמו כן ניתן להפיק דוחות ניהוליים, הפיכת מיילים למשימות, אפשרויות סינון ומיון משימות לפי נושאים, שמירת היסטוריה, ניהול משימות מול גורמים חיצוניים, לארגון, ועוד מגוון רב של אפשרויות לניהול משימות תקין ויעיל בעסק.
לפרטים נוספים ולהתנסות במערכת ניהול המשימות לחץ כאן - תוכנה לניהול משימות
 
או השאר את  פרטיך פרטיך, ונציג התוכנה יצור עמך קשר:
 

שם מלא (*)
יש למלא שם מלא
מס' טלפון (*)
מספר טלפון שגוי
מייל (*)
כתובת מייל שגויה - אנא תקן ושלח שוב
תחום העסק
Invalid Input
פירוט הדרישה
שליחת הטופס מהווה הסכמה ל תנאי השימוש